Sada nástrojov, s ktorými váš biznis porastie
Chcete získať viac klientov, znížiť náklady, zvýšiť produktivitu, či mať väčší prehľad o stave vášho podniku? Inšpirujte sa aplikáciami, ktoré sami používame.
Nechcete už v hlave nosiť množstvo úloh, ktoré sa vám cez deň nahromadia? Čo takto si ich zapísať do telefónu alebo tabletu? Existujú špeciálne aplikácie, ktoré sú presne na toto určené. Jednou z nich je aj Wunderlist.
Wunderlist je jednou z mnoha aplikácii, ktorá slúži na evidenciu úloh. Veľkým plusom je, že existujú aplikácie pre iOs aj Android, rovnako aj desktopové aplikácie pre Windows a Mac. Ak teda používate viacero zariadení, všetko budete mať zosynchronizované. Aplikácia je úplne zdarma, neplatíte žiadne ďalšie poplatky a v aplikácii sa nezobrazujú ani reklamy.
Evernote je aplikácia pre Mac OS X, Windows a väčšinu druhov mobilných zariadení (vrátane iPhonu, iPadu, Androidu, Windows Mobile a BlackBerry).
Typická práca s Evernote je takáto: Máte nejakú informáciu, ktorú by ste si chceli uložiť (napríklad poznámky zo stretnutia, nový nápad, adresu reštaurácie, prípadne vizitku). Zoberiete najbližšie zariadenie, ktoré máte poruke, a vytvoríte novú poznámku. Môže to byť fotografia (vizitky, papierových poznámok…), prípadne text alebo záznam hlasu. Ak chcete, Evernote automaticky pridá aj polohu, kde bola poznámka vytvorená (keď sa k nej budete chcieť dostať a pamätáte si, že ste si to zapísali napr. na konferencii v Mníchove, stačí pozrieť poznámky, ktoré ste vytvorili na danom mieste).
Ide o softvér, ktorý robí to, na čo je určený, a robí to dobre. Jeho použitie je jednoduché a aj verzia zadarmo má pre používateľov hodnotu.
Upwork je globálna freelance platforma, kde firmy hľadajú na diaľku freelancerov.
Či už hľadáte nových klientov alebo dodávateľov, upwork vám umožní tento proces radikálne urýchliť. Váš dopyt uvidia tisícky klientov a dodávateľov. Cez platformu viete spraviť výberové konanie. Kontrola freelancerov je tiež na vysokej úrovni – cez denník vidíte, koľko hodín si freelancer zaúčtoval (hodiny počíta upwork) a takisto máte možnosť nazrieť, ako vyzerala freelancerova obrazovka v danom čase, čo odbúrava nedôveru z jednej aj druhej strany.
Trello je cloudová služba vhodná pre akúkoľvek správu projektov a prácu v tíme. Ich verzia zdarma postačí väčšine skupín a jednotlivcom.
Grafické riešenie služby vychádza z metodologie Kanban, ktorá pri riešení projektov používa rôzne pomenované stĺpce. Jednotlivé položky, v tomto prípade Trello karty, prechádzajú rozličnými fázami úprav, čo znázorňuje ich presúvanie medzi stĺpcami.
Svoju silu ukáže služba pri práci v tíme. Členovia sa môžu registrovať a prihlasovať pomocou Google účtu.
Slack je také webové IRC s možnosťou integrácií ďalších nástrojov. Má to mobilné aplikácie na všetky platformy a kopec integrácii s iným toolmi. Vo viacerých firmách to nahradilo emaily alebo intranet. Ľudia tam môžu diskutovať, komentovať, brainstormovať, oznamovať novinky. Dá sa tam vytvoriť nekonečne veľa skupín, aj tajných. Viete použíť množstvo integrácií, čiže u mňa to funguje aj ako notifikačný systém.
Takmer každá jedna činnosť je sledovateľná a vo väčšine prípadov musí byť odsledovaný minimálne čas.
Toggl je veľmi populárna appka pre trackovanie času pri vašich rozličných aktivitách, a slúži najmä pre transparentné účtovanie klientom, jednoduchý manažment pracovného času zamestnancov alebo pre zvýšenie osobnej produktivity.
K hlavným funkciám patrí cloudové ukladanie všetkých dát, prehľadné zadávanie činnosti a úloh a následné upravovanie stavu ich splnenia. Export reportov a harmonogramov, synchronizácia medzi appkou v mobile a webovým kontom, a k tomu bezplatné používanie až do 5-tich členov tímu.
OZ Pre podnikateľov
Nobelovo nám. 8
851 01 Bratislava
+421 911 258 330